6- Tu trebuie sa-L primesti pe Cristos pentru tine insuti!

Acesta este ultimul pas pe care trebuie sa-l faci, sa-L primesti pe Hristos personal.  Credinta nu se poate  mosteni.

Nu spune “Tatal meu a fost un bun crestin; eu m-am nascut intr-o casa de buni crestini.” Lucrul acesta nu te face un copil al lui Dumnezeu. Experimenteaza-L pe Hristos personal. Noi toti care suntem ai lui Hristos a trebuit sa venim la El individual. Ai venit tu la El? Ai luat tu aceasta hotarare de a veni la El?

Poate vei intreba:  “Cum sa vin la El?” Calea cea buna pe care o stiu este  de a-ti pleca capul si, printr-o rugaciune simpla, sa-ti arunci toate pacatele inaintea lui Dumnezeu; prin credinta sa-ti deschizi inima pentru Hristos; sa crezi in El si sa-L primesti pe El.

Roaga-te aceasta rugaciune: “Tata ceresc, eu vreau sa devin un crestin adevarat. Imi dau seama ca pacatele mele m-au separate de Tine. Te rog sa ma ierti! Eu cred in ceea ce a realizat Hristos pe cruce. Nu inteleg totul, dar accept jertfa Lui prin credinta. Il vreau pe Isus in inima mea. Vreau sa am viata vesnica. Vreau sa fiu un copil al Tau. Doamne Isuse, vino te rog in inima mea si fa-ma un copil al Tau chiar acum! Te voi urma si te voi asculta pentru veci de veci! Amin.”

De-acum tu ii apartii lui Dumnezeu si vei vrea sa Il cunosti mai bine. Cel mai bun lucru este sa citesti Biblia. Incepe cu Evanghelia dupa Luca, si citeste-o ca pe un roman. Dar nu uita ca prin ea comunica Dumnezeu cu noi. In timp ce citesti, fii atent la exemple demne de urmat sau la instructiuni cu care trebuie sa te conformezi.

Citeste Biblia pana la saturatie. Mintea ta va incepe sa se schimbe; Modul tau de gandire se va transforma, si sentimentele tale vor fii innoite prin lectura Bibliei.

Apoi, cauta sa te intalnesti cu alti crestini. Gaseste-ti o biserica unde se explica Biblia, se predica Evanghelia si unde pastorul crede ca Biblia este Cuvantul lui Dumnezeu.  Mergi la biserica si spune-I pastorului: “ L-am primit pe Hristos” si vezi ce se intampla. Daca pastorul nu pare interesat sa te ajute sa cresti spiritual, cauta o biserica in care vei gasi ajutorul necesar.

Incepe sa te rogi! El te iubeste. El este Tatal tau. Comunicarea este cheia oricarei relatii.

Relatia ta cu Dumnezeu va creste in raport cu intensitatea si frecventa rugaciunilor tale.

Esta entrada fue publicada en Sin categoría. Guarda el enlace permanente.

2 respuestas a 6- Tu trebuie sa-L primesti pe Cristos pentru tine insuti!

  1. Pingback: 5- Crede miracolul crucii! | Trairea in SFINTENIE

  2. viorel bãbaş dijo:

    Felicitari .
    Da-i ‘nainte.

Responder

